• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

22 Mart 2014

STRESSED BUT WELL DRESSED

3 yorum:
 
Geçtiğimiz hafta benim için öyle stresli geçti ki sanırım 30 yılda dökmediğim gözyaşını bir gecede dökmüş olmam olası. Orfe'nin karnında büyüyen iki kilo ağırlığındaki tümörü riskli bir ameliyatla aldırdıktan sonraki ilk gece kan kaybından dolayı veterinerin "bu geceyi çıkaramayabili"r demesi ve sabaha kadar başında dua etmem, kanamadan dolayı her ikimizin de şoka girmesi gibi durumlar beni çok yıprattı. Neyse ki mucize gibi Orfeciğim yaşama çok sıkı tutundu ve bugün çok iyi. Patolojiden gelecek sonuca göre tedavisi devam edecek.

Haftasonuna kabus gibi günlerin sonunda stresli uyansamda, güzel hava ve Fatih'in ilgisi sayesinde hoş bir gün geçirdim. Pazar günü yani yarın  Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi sarayında sosyal medyanın yeni alışveriş trendi olan Blogger Bazaar'da olacağım, benimle tanışmak isteyen tüm takipçilerimi bekliyorum.

Trafik ve ruh durumum sebebiyle evin civarından pek ayrılmak istemediğim için spor ayakkabılarımı giymek ama aynı zamanda biraz şık olmak istedim.

Ceket - Jacket : IRO
Üst - Top : Bershka
Kot - Jeans : Mango
Ayakkabı - Shoes : Superga
Bileklik - Bracelet : New Forever
Portföy - Clutch : Zara








3 yorum:

  1. Çok çok geçmiş olsun))Umarım tamamen düzelir canım ((
    Çok güzel görünüyorsun:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun canım inşallah gün geçtikçe dahada iyi olacak :) bence her halin şık ve bir tarzın var :) süpergaların en güzeli bordo zaten hep diyorum hep dicem :****

    YanıtlaSil
  3. Great pictures and a lovely outfit - amazing jeans. :)
    Kisses
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    YanıtlaSil

Make comment