• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

10 Mart 2014

ANKARA'DA NE YAPTIM

1 yorum:
 
Önümüzdeki hafta boyunca şehrimizde sürecek olan Fashion Week etkinliği dolayısıyla muhtemelen günlerce Karaköy Antrepo'da defile ve civardaki partilerde olacağım. Home Store resmi kıyafet sponsorum olmakla birlikte sevdiğim tasarımcıların da kıyafetlerini giyiyor olacağım. Kombinleri sevgili fotoğrafçımız Sarper çekecek ve en kısa sürede yayınlamak için elimden geleni yapacağım.

Geçen haftasonu bildiğiniz gibi Ankara'daydım ve tarihi yerleri gezip gördüm. Bunları da üstünden çok zaman geçmeden paylaşmak istedim. Belki Ankara'nın buz tutan resmi yalanlarını özleyen, memleketi kurtarmak isteyen Anadolu'dan gelmiş gençlerini hatırlamak isteyen birileri vardır :) Herkese mutlu ve moda dolu bir hafta diliyorum !

Kaban- Coat : Mango
Gömlek - Shirt : Acne
Kot - Jean : Mango (kendim kestim)
Ayakkabı - Shoes : Kurt Geiger
Kolye - Necklace : Nazra Jewels



Ulucanlar Cezaevi Müzesi 81 yıl boyunca çok acılar ve çığlıklar gördü. Ünlü siyasiler ve edebiyatçılara ev sahipliği yaptı, yaşanmışlıklara ortak olmak içinizi ürpertecek.

 Rüstempaşa tarafında inşa ettirilen Çengelhan bugünlerde Koç ailesi tarafından kiralanmış ve denizcilik, havacılık, sanayi tarafında koleksiyonlar sergileniyor.




 Hititler, Romalılar, Bizanslılar ve Selçukluların yaşadığı kale içerisinde birçok ev bulunuyor, tepeden Ankara'yı izlemek çok keyifli


 2. Meclis Binası (Cumhuriyet Müzesi)1. sinden biraz daha büyük. Atatürk burada ilke ve inkılapları gerçekleştirdi, çağdaş kararlar aldı ve çok önemli kararlara imza attı.Cumhuriyet döneminden yazılar, fotoğraflar, Atatürk'ün kişisel eşyaları sergileniyor, mutlaka görülmeli



 Anıtkabir'de Atatürk'ün huzurunda olmak hem çok gurur verici hem de çok hüzünlü 





Bu fotoğrafları Fatih Atatürk Orman Çiftliğinde çekti. 

1 yorum:

  1. Love you look, very trendy!!!
    great blog.
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    YanıtlaSil

Make comment