• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

4 Şubat 2014

LAST WEEK ON INSTAGRAM

1 yorum:
 
Bugünlerde organizasyon işlerimin artması ve koşturma sebebiyle post giremedim ama yarın bir stil postuyla karşınızda olacağım. Fazla reklam yapmam ama  Pink Diamond Organizasyon benim tatlı şirketim :) Önümüzdeki günlerde sevdiğim arkadaşlarımla birarada olmak için blogumun 2.yılını bir partiyle kutlayacağız, bu sebeple organizasyon planları da yapıyoruz !

I had no chance to make a post because of my organizations but you ll see a style post right here tomorrow. I don t like to make announcement but please kindly note Pink Diamond Organizasyon is my sweet company :) We ll celebrate 2. anniversary with a party on next days, keep waiting !

 Kış aylarında yaz günlerini fazlasıyla özleriz, bu fotoğraf Phuket'ten !

Geçtiğimiz hafta Lee'nin 125. yıl Partisi için 1841 Tünel'de sevdiğim arkadaşlarımlaydım.

Geçtiğimiz Pazar yeni Prada ayakkabılarımla Ihlamur Kasrında güneşli havanın tadını çıkardım.

Andy ve Miranda Priestly 10 yıl sonra tekrar aramızda. Modaseverlerin kaçırmayacağı bir kitap, filmini de bekliyoruz. 

Soğuk bir İstanbul akşamı Tarihi Vefa Bozacısı'na uğrayıp sıcak bir köşede yer bulmak ve kocayı leblebi almaya göndermek oldukça huzur veren bir aktivite

Orfe sanki biraz güzelleşti mi ? Barınak'tan aldığım küçük oğlum hala çok uslu ve oyun oynamayı hiç sevmiyor. Sanırım geçmişte oldukça korkutmuşlar onu :(
Lappart Press Day Merve Bayındır'ın harika şapkaları !

1 yorum:

Make comment