• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

11 Ocak 2014

MEMORY * NEW YORK

1 yorum:
 
New York tatilimiz Broadway'de ki heyecan verici bir müzikali nefesini tutup izlemek kadar hızlı ve güzel geçti. Her ne kadar soğuk olsa da her anımız çok dolu ve değerliydi. Görülmesi gereken yerlerin başında The Empire States Binası, Özgürlük Anıtı, Central Park, Wall Street, (İkiz kulelerin yıkılmasından sonra hayatını kaybedenlerin anısına bir anıt ve müze yapılmış),Time Square, Rockefeller Center, Brooklyn Köprüsü, Soho ve Broadway'i sayabiliriz. New York gezmekle bitecek gibi değil, farklı şeyler keşfetmeye hazır olabilirsiniz. O kadar çok yürüdük ki ben iki kilo vermiş olarak geri döndüm. Bahar ayında buradaki parkların ne kadar güzel olacağını düşündüm, gerçi bahar hangi şehre yakışmaz ki ? 

Bryant Park'ta kaymayı, çam ağaçlarının altında durup dilek dilemeyi, Fatih'le metro hattında yolumuzu kaybetmeyi, Brooklyn Köprüsü'ne bakıp hayal kurmayı, sincaplarla oynamayı, gece uykuya dalarken şehrin ışıklarının eriyip gitmesini ve çabucak sabah olmasını, tanımadığımız insanlara selam vermeyi, sönük yaprakların ayaklarımda toplanmasını, rüzgarın sızlanmasını çok özleyeceğim. 

New York'ta ki hatıralarımıza ithafen Memory şarkısını paylaşmak istiyorum, Barbra Streisand sırf anneme benzediği için torpil geçebilirdim ama ben Sarah Brightman'dan dinlemeyi daha çok seviyorum. 

Brooklyn Köprüsü 

 5th Avenue

 Trinity Church

 Wall Street

 11 Eylül Anıtı



  Brooklyn Bridge

 Rockefeller 

 Magnolia's Bakery, yummy

 New York halk kütüphanesi



 Times Square

 Bryant Park

Apple


1 yorum:

  1. Merhaba post şahane fotolar süper artık takipteyim bana da bekliyorum sevgiler :)
    pisimel.blogspot.com

    YanıtlaSil

Make comment