• Google+
  • RSS Feed

28 Aralık 2013

I ♥ NEW YORK

Çarşamba akşamı uzun bir uçuştan sonra New York'tayız. Broadway'de 52 katlı bir otelin 51.katında kalıyoruz. Perşembe sabah 6'da kalkıp Fatih'i uyandırdım, bagel ve yer fıstıklı kahvaltımdan sonra neden etrafımda gördüğüm 10 kızdan 9'u obez anladım, düşünün ki güvercin ve serçeleri bile etine dolgun :) Daha 1 hafta burada yeterli vakte sahip olduğumuz için hiç taksi ve metro kullanmadık, sadece yürüdük. Önce Bryant Park'a gittik, buradaki buz paten pisti ve kocaman süslü çam ağacı çok romantik görünüyor. Sonrasında Birleşmiş Milletler Binası'nı gezdik ve Central Park'a devam ettik. Sincapların yol kesip haraç istediği bu parkı sevmemek mümkün değil, birkaç defa daha gideriz. 5th Avenue'da ki tüm mağazaları hafızama atarak alışveriş gününde gelmek üzere hızlıca geçtik. Akşam yemeği yerine uykumu açacak koyu bir çay içtim ! New York'a mayıs ayında tekrar gelinmeli, bu aralar biraz soğuk :) Türkiye'de ise dolar ve euro almış başını gidiyor, boo

Hey guys I m in New York and stay in Broadway since Wednesday After having breakfast with bagel and peanut butter we went to Bryant Park. Ice skating rink and very romantic christmas tree seem perfect in here. Then saw the Empire States Building and Central Park. I m sure we ll visit Central Park again, it s impossible to not love here cause the squirells are so cute ! I wrote all the stores at 5th Avenue to check on shopping day. We had black tea instead of dinner at evening. That s sure Ne York must be visited on May :)