• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

31 Ekim 2013

MAKE UP FOREVER EVENT

3 yorum:
 

Dün gece Anjelique'te Make Up Forever markasının Vepa Group işbirliği ve makyaj artistlerinin katılımıyla gerçekleşen görkemli etkinliğinde harika zaman geçirdik, boğaz ve iyi müzik ruhuma çok iyi geldi. Bizce İletişim Hande'nin ilgisi ve hediyeleri için de ayrıca teşekkür ediyorum :)
 
Elbisemi daha önce Elle Style Awards'da giymiştim, Hakan Yıldırım for Koton, saçımı ise vakitsizlikten dolayı kendim yaptım.
 
Make Up Forever's event cooperation with Vepa Group was amazing yesterday night at Anjelique, bosphorus and good music brought me to the another World.
 
My dress is from Hakan Yıldırım for Koton wore it on Elle Style Awards before, I did my hair myself because of busy day.
 
 







 

3 yorum:

  1. güzel kareler, gizemli bakışlı arkadaşım...

    YanıtlaSil
  2. waawwww diyorum ağzım açık baktım canım resimlere harikanın ötesinde bir güzellik çok ama çok şık ve güzel gözüküyorsun burada saçlarından o güzelim ayaklarına kadar fıstık gibisin yine

    YanıtlaSil
  3. saçını hep kendin yap süper olmuş canım bu arada pink diamond sitesine baktım cok tatlı olmusss evlenirsem sizi arıycağım

    YanıtlaSil

Make comment