• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

21 Ekim 2013

LAST WEEK ON INSTAGRAM

 
Geçen haftanın özeti niteliğindeki Instagram fotoğraflarıyla pazartesi gününü atlatmış bulunuyorum. Gezerek gribi yenmenin zaferini kutlayacakken göz ağrısından dolayı baş dönmesi oldu mu şimdi dedirtiyor. Yine de keyfimi kaçırmıyorum, bloğa düşen yorumlarla eğleniyoruz arkadaşlarımla :)
 
  
 
Sezonun ve kombinlerin en çarpıcı parçası kesinlikle biker botlar. En hoşuma gideni nihayet Beymen'de buldum, FRYE biker boots
 
 
Kombinimi oluşturan parçalar ile bu ay Women dergisinde ben de varım ;) 


Kocanızın elini öpün ve zamlı harçlığı alın. Bu kadar basit :)


Bu gelin askılarını İngiltere'den gelinler için alıyorum yeni şirketime. Çok güzeller !
 
 
Ozzhats şapkalarının yetenekli ve güzel tasarımcısı Özlem ile Fashion Week'te kokteyl sırasında, oldukça maviyiz ve şirin