• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

30 Eylül 2013

TWELVE THIRTY

8 yorum:
 

Mutlu bir pazartesi gününden merhaba. Kendimle fazla ilgilenemediğim bir haftasonu oldu, bir süre daha bu yoğunluk devam edecek maalesef. Aynı zamanda bugün evliliğimizin 3.ayı ama hala sevgili gibiyiz ve hep birbirimizi özlüyoruz çünkü çok çalışıyoruz bu aralar :) En kısa zamanda rutine bağlayacağımız vaadiyle sonbaharı fazlasıyla hissettirdiğim kombinime geçiyorum. Kalem etekler bu sezon da ön planda ve kısa üstlerle harika görünüyor, ekose kumaşlara tüm defilelerde rastlayabilirsiniz.
 
It s really very wonderful monday today. It was such a busy weekend with my Office shopping and couldn t find chance to have time for myself. 3. month of my marriage today but we are dating as if he s still my boyfriend and miss each other all the time cause we re working so much nowadays :) I promise to handle it within very short time and want to mention from my outfit which you can feel the fall. Pencil skirts are too trendy in this season and seems perfect couple with crop tops, you can see the plaid almost at every fashion Show.

Etek - Skirt : Zara
Üst - Top : Armani
Ayakkabı - Heels : Christian Louboutin
Portföy - Cluthc : Zara
Gözlük - Shades : Prada








 




8 yorum:

  1. ayakkabılar geçekten çok hoş

    YanıtlaSil
  2. wow ekose etek çok şık olmuş! kolye ve ayakkabıların kombini çok güzel tamamladığını da bilmem söylememe gerek var mı :)

    YanıtlaSil
  3. Yaa cok şıksın bayılıyorum sana hergün 2 kez giriyorum yeni bişiler var mı diye moda haftasında tanışmak için yanınıza gelicem facebooktan da yazdım beni unutmayın sakın sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Merve evet mesajını aldım, müsait bir anda görüşürüz tabii ki benden de sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Çok beğendim :))

    Blogda Daniel Wellington saat çekilişine de beklerim: http://jadorefashionlove.blogspot.ro/2013/09/daniel-wellington-jadore-fashion.html

    xoxo

    YanıtlaSil
  6. Tuğçe Ruyre3 Ekim 2013 18:45

    Çorap mevsimi açılır mı acaba sibel hanım? Öyle görsek sizi?

    YanıtlaSil
  7. Siyah Armani üst de başkasına bu kadar yakışmazdı eminim

    YanıtlaSil
  8. çok beğendim kombinin baştan aşağı mükemmel gözüküyooor :) netmoda.com merve

    YanıtlaSil

Make comment