• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

14 Mart 2013

MERCEDES BENZ FASHION WEEK 2. DAY

1 yorum:
 
Mercedes Benz Fashion Week 2. günü erken başladı geç bitti, gerçekten yorucu bir gün geçirdim ama bir o kadar da keyif aldım. Merakla beklediğim Tuvanam, Niyazi Erdoğan ve Simay Bülbül defilelerini kaçırmadım. 

Tuvanam'da şifonlar, en sevdiğim pırıltılar, püsküller ve çizgi desenler mevcuttu. Niyazi Erdoğan Büyük Hun imparatoru Atilla'dan ilham alarak baskın olarak kırmızı, gri, siyah renkleri kullanmış ve dar kısa paça pantolonların altına renkli çoraplarla koleksiyonunu tamamlamış. Müzikler Fattish'a aitti ve Moda haftası kapsamında dinlediğim en etkileyici ve coşkulu müziklerdi diyebilirim. Canım Simay Bülbül için söylemek istediğim ne kadar tatlı ve iyi kalpli olduğu. Hatta çalışanları ve PR firması Yöntem de keza öyle. Her koleksiyonununda bir kadını işleyen Simay Bülbül'ün bu yılki seçimi, dünya tarihindeki ünlü isimlerin yazdığı aşk mektuplarındaki kadın kahramanlardı. Koleksiyonda deri, süet, ipek, dantel ve krepler hakimdi. Tülin Şahin açılışı yaparken bir diğer sürpriz isim Wilma Elles'ti. Ünlü cazcı Jehan Barbur canlı performansıyla defileye eşlik etti.

Ben 2.gün şifon, pijama görünümlü bir takım ve Tally Weijl ayakkabılarımı giyerek gittim. Kolyem Zara. Akşam GQ'nun Beymen Blender partisine giderken ise Blender'dan aldığım Maje elbiseyi tercih ettim.

Bu arada fotoğraf çekmekle uğraşmak yerine Vine ile çekim yapmak hem çok eğlenceli hem de daha verimli bir çalışma. Sibel Demirci hesabımla videolara ulaşabilirsiniz.














1 yorum:

  1. baştan aşağı rahat ve güzel bence tabi ayakkabılar gördüm önceki posta yine çok güzel olmuşsun

    YanıtlaSil

Make comment