• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

4 Temmuz 2012

ENJOY ALACATI

2 yorum:
 
Söylemeye çekiniyorum, ne çok geziyorsun diyorlar ama haftasonu ben yine Alaçatı'daydım. Bu iki günlük tatilde kitap okuyup bol bol güneşlendim. Yeni beachlere gittim, 7800'de ki Vogue partisine katıldım. Fast food tükettim, en sevdiğim ice tea şeftaliden tam 4 tane içtim, Veli Usta'dan dondurma yedim, farklı yerlerde kahvaltı ettim, içki içmedim her zamanki gibi, akşam yemek yerken neredeyse tüm ekmekleri denizdeki balıklara attım, yeni bir erkek arkadaş edindim - köpek, kendisini çok sevdim, yeni bikinilerimi giydim, poz verdim... Daha uzun bir tatil için kısa bir zaman kaldı.

I m afraid to say but I was at Alacati at weekend again. I read my new book and had tan. I went to new beaches, attanded for Vogue beach party at 7800 Cesme, got a lot of fast food, drunk 4 ice tea- peach which is my favourite drink, ate ice cream from famous Veli Usta, had brunches at different places, no had alcohol as usual, shared almost all my bread with fishes at the sea, got new boyfriend -it s a dog, I loved him so much, wore my new bikinis.. There s very short time for longer holiday.







Solto Hotel & Ice Beach - ilk kez gittim. Hem kum sahili hem de büyük havuzu beni tatmin etti. 
First time in Solto Hotel & Ice Beach  it made me enjoy with thin sand and wide pool.



New boyfriend :)

Veli Usta Ilıca'dan dondurma.
Ice cream from Veli Usta -Ilıca




Çeşme 7800 Hotel hem çok güzel hem de temiz. Gittiğimiz ilk gün Vogue Partisi vardı.
I liked Çeşme 7800 Hotel, it s nice and clean. There was Vogue beach party.
Pembe Bikini - Pink Bikinis : H&M
Pembe ve Gold Bileklik - Pink and Gold bracelet : H&M
Leopar Bikini - Leopar Bikinis : Tally Weijl
Bileklikler - Bracelets : Massimo Dutti
Hasır Şapka - Hat : Marks and Spencer
Gözlük - Sunnies : Rayban Wayfarer
Gözlük - Sunnies : Tom Ford
Şort - Denim Shorts : Bershka

2 yorum:

  1. Sounds like fun and very relaxing. I'm having a you choose cashmere giveaway on my blog, please pass by and enter I think you'll love it.

    -V
    http://stylishlyme.com

    YanıtlaSil
  2. Harika bir hafta sonu olmuş... Aksesuarların ve gözlüklerin çok yakışmış sana...
    Tabi ofiste deniz,güneş ve kumu bu tarihlerde bir arada görmek psikolojijmize pekte iyi gelmiyor :)

    İlker

    YanıtlaSil

Make comment